Wij denken dat Starred Premium bedrijven nog beter kan helpen de juiste inzichten over samenwerking te verkrijgen. Dit alles met het doel van je klanten tevreden en loyale promotors te maken. Hieronder een overzicht van de extra functionaliteit die beschikbaar is voor Premium gebruikers. Mocht je vragen over Starred Premium hebben, dan zijn wij uiteraard bereikbaar.

**

**

Voordeel #1: Het aanpassen van vragen Wij kunnen ons voorstellen dat een aantal van de standaard vragen minder van toepassing op je werkzaamheden zijn. Het is daarom mogelijk hier aanpassingen in te maken.

Wanneer je in de menubalk ‘Formulier’ kiest, kom je in de module waar je aanpassingen door kan voeren. Geef aan in welke talen je vragenlijst beschikbaar moet zijn, en je kan direct veranderingen doorvoeren. Je kan zowel de categorie?n als de vragen aanpassen door er simpelweg op te klikken:

Deze categorie?n zullen ook automatisch in het Dashboard aangepast worden. _
_

Kleine tip: Pas de vragen niet meer aan als je deze uitstuurt, anders matcht de data niet met de vragen.

Voordeel #2: Beheer Segmenten

Het Dashboard geeft je een goede samenvatting hoe zaken er binnen je bedrijf voor staan. Omdat het een samenvatting van al je beoordelingen is, kan je met Starred Premium segmenten aanmaken. Op die manier is het mogelijk de resultaten voor specifieke klantengroepen in te zien.

Ga naar het ?Dashboard? en kies linksboven ?Beheer Segmenten?. Selecteer een aantal bedrijven en geef het segment een naam:

Vervolgens kan je linksboven in het Dashboard voor de optie ?Filter op Segment? kiezen. Ideaal om een beter gevoel te krijgen waar de kansen op verbeteringen per klantengroep liggen.

Voordeel #3: Download alle beoordelingen

Voor de ?Data crunchers? hebben wij het mogelijk gemaakt om alle beoordelingen te exporteren naar Excel. Kies in het Dashboard halverwege aan de rechterkant voor ?Download beoordelingen als CSV?

Voordeel #4: Eigen Huisstijl

Voor de meest professionele uitstraling wil je de klant natuurlijk het liefst het gevoel geven binnen jullie eigen omgeving te zijn. Dat kan door op Starred je huisstijl te laten doorklinken:

Ga naar je bedrijfsgegevens waar het mogelijk is:

  • Een eigen subdomein toe te voegen; dit kan je vervolgens ook in je e-mail handtekening of in andere communicatie toevoegen
  • Een eigen achtergrond te kiezen; hierbij is het ook mogelijk om de afbeelding een bepaalde doorzichtigheid te geven. We raden je aan hier even mee te ‘spelen’ om te zien wat het beste resultaat heeft.
  • Jullie bedrijfskleur door te laten klinken; hierdoor sluiten de verschillende knoppen en ook de sterren binnen Starred aan op jullie eigen kleurstelling

Voordeel #5: Afdelingen toevoegen

Waar ‘segmenten’ zorgt dat je goede analyses op externe klanten kunt maken, helpt onze ‘Afdelingen’ module om intern meer achtergrond bij de resultaten te krijgen.

Je kunt aangeven welke afdelingen zijn, en wie er voor die afdelingen werken. Zo wordt bijvoorbeeld direct duidelijk of de Marketingafdeling heel anders door klanten wordt ervaren dan de Salesafdeling. Op die manier kan je weer goed van elkaars kwaliteiten leren!

Je kunt afdelingen aanmaken bij Jouw gegevens.

Voordeel #6: Toegang tot nieuwe functionaliteit

Wij staan niet stil in onze ontwikkeling. Zeer regelmatig worden er – mede dankzij feedback van onze gebruikers – nieuwe features opgeleverd. Als Premium gebruiker krijg je als eerste toegang tot deze nieuwe mogelijkheden. Idee?n om Starred nog beter te maken? Laat het ons weten!

Voordeel #7: Telefoon & E-mailsupport

Wij proberen Starred zo intu?tief mogelijk te maken. Mocht je toch met vragen of opmerkingen zitten, dan staan wij uiteraard voor je klaar. Je kan ons bereiken op 020 – 2610 990, via sales@strdlive.qreateit.nl of via

dit contactformulier.

Nog geen Premium gebruiker? Een overzicht van de prijzen vind je hier!

Let’s get Starred!

  • Het Starred Team